Макарівське НВО ЗОШ І-ІІ ступенів - дитячий садокВівторок, 21.11.2017, 06:21

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Файли [18]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Файли » Файли

School things
22.11.2015, 20:51

          Form – 2

        Topic: «School things.Colours».

        Objectives: – ознайомити учнів з новими лексичними одиницями з теми

                           «Шкільні речі»;

                       – формувати лексичні навички  шляхом багаторазового

                           повторення;

                       – розвивати фонематичний  та інтонаційний слух, слухову

                          та зорову пам’ять;

                       – виховувати  інтерес до вивчення англійської мови та

                          привчати до певних вимог дисципліни.

        Preparation  : карточки зі словами, тематичні малюнки, підручник,

                                   магнітофон з фонограмою фізкультхвилинки  та

                                   гри «Bingo».

                                                 Procedure.

  І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

      1. Greeting            T. – Good morning, children.

                                 Ps. – Good morning, good morning,

                                          Good morning to you.

                                          Good morning, good morning,

                                          We are glad to see you.

                                 T. – I’m glad to see you too.

      2. Phonetic drills   1)        T. – How are you?

                                 P1 – I’m fine. And how are you…?

                                 P2 – I’m O’K. And how are  you…?

                                 P3 – I’m all right…

                    2)   Working with cards ( слайд 2)

                                T. – What is this?

                                 Ps. – This is a book

                                          This is a desk

                                          This is a pen …

  

  ІІ. Основна частина уроку

  1. Aim. Оголошення теми та мети уроку.

            – Діти, сьогодні до нас на урок завітав  Bear.

               T. – Say, who is this?

               P. – This is Teddy bear.

        На дошці записана тема сьогоднішнього уроку.

        – Давайте  допоможемо  Teddy bear  прочитати тему нашого уроку.

         ( тема на дошці заклеєна карточками зі словами, вчитель називає

          слово, діти перекладають його на англійську мову і знімають по одній

         карточці).

        – На  сьогоднішньому уроці  ми продовжуємо вивчати тему: « Шкільні

           речі. Кольори.»(слайд 1)

           Повторимо вивчені слова та структури, познайомимося з новими

           словами, навчимося давати стверджувальні та заперечні відповіді.

   Speaking

         1. Повторення вивчених слів. Гра « Назви слово англійською мовою».

              T. – книга ( кидає м’яч учневі )

              P. – a book ( віддає м’яч назад ).

          2. Повторення вивчених структур і уведення нових.

               T. – What is this?

               P. – This is a pencil.

               T. – What colour is this?

               P. – It is blue.

               T. – Is this green?

               P. – No, it is not.

               T. – Is this blue?

               P. – Yes, it is.

      Writing  3. Робота в зошитах.

                                        Colour dictation.

           Red, green, blue, pink,  white, black, yellow, orange, grey.

            ( Учитель називає слово, а учні повинні повинні намалювати

              кружечок відповідного кольору. При перевірці диктанту, учитель

            називає колір англійською мовою, а учні повинні підняти зірочку

           відповідного кольору і повторити).

       Relaxation  Фізкультхвилинка під фонограму.

                        Teddy bear, Teddy bear turn around,

                        Teddy bear, Teddy bear touch the ground,

                        Teddy bear, Teddy bear tie the shoe,

                        Teddy bear, Teddy bear hello to you,

                        Teddy bear, Teddy bear hello to you.

        ( учні виконують пісню і рухи під музику).

      4. Game «Збери букет».

              – З нашим гостем сталася прикра несподіванка. Ваза з квітами,

          що стояла у нього на столі, раптом перекинулась і всі квіти розсипались.

          Давайте допоможемо їх зібрати.

             T. – Blue flowers.

             ( виходять діти у кого сині квіти).

             T. – Red flowers.

             ( виходять діти у кого червоні квіти), і т.д.

             – Ми з вами зібрали усі квіти і Teddy bear вам дуже вдячний.

      5. Закріплення вивченого матеріалу.

            Game «Bingo»     

Жовтий олівець

Коричнева полиця

Зелений зошит

Червоний пенал

Синя ручка

Сірий стіл

Біла квітка

Оранжевий щоденник

Чорний портфель

 

ІІІ. Summing up

Teacher: Look at the screen and remember some words about our topic.

Presentation. Answer the questions:

-Who is this?

-What is this?

Teacher: That’s all for today. Be happy all the time. Our lesson is over. See you tomorrow.

Goodbye, children!

Pupils: Goodbye, teacher!

 

 

Категорія: Файли | Додав: valis
Переглядів: 91 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Корисні посилання

Пошук


Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz