Макарівське НВО ЗОШ І-ІІ ступенів - дитячий садокП`ятниця, 22.09.2017, 22:43

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Файли [18]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Файли » Файли

ВЧИТЕЛЬ РОКУ- 2016 "АНГЛІЙСЬКА МОВА"
10.11.2015, 20:44
               Відділ  освіти  Іванківської  райдержадміністрації   
                               Районний методичний кабінет
 
 
 
 
Інноваційні технології на уроках англійської мови
                    
                                                                    Матеріали на участь у районному турі 
                                                                    Всеукраїнського конкурсу
                                                                    «Вчитель року – 2016»  
                                                                     в номінації «Англійська мова»                  
                                                                     вчителя    Макарівського навчально-  
                                                                    виховного об’єднання ЗОШ І-ІІст.-
                                                                   дитячий садок
                                                                   Руденко Людмили Василівни
 
 
                                                                                                                                                                                                                                                  
                          2015
 
 
                                                                     
                                                                Голові оргкомітету
                                                                по          проведенні
                                                                                   районного конкурсу
                                                                                  «Учитель року 2016»
                                                                                   вчителя англійської мови
                                Макарівського НВО  ЗОШ І-ІІ 
                                                                   ступенів-дитячий садок
                                                                           Руденко Людмили Василівни
 
 
                                                 Заява 
             Прошу допустити мене до участі в  районному конкурсі «Учитель року - 2016» в номінації «Англійська мова».
З умовами конкурсу ознайомлена і погоджуюся з ними.
 
 
 
 
«______»__________ 2015 рік Підпис:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
А Н К Е Т А
учасника  першого (районного) туру всеукраїнського конкурсу 
“Учитель року-2016”
 
 
1. Прізвище, ім’я, по батькові Руденко  Людмила  Василівна
2. Дата і місце народження  07.04.1977р., с.Макарівка, Іванківський р-н, Київська обл..
3. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail 07251 с.Макарівка Іванківський р-н, Київська обл.. tkachenkovadim@mail.ru
4. Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації) CT 321143 Іванківським РС Управління ДМС України в Київській області
5. Ідентифікаційний код 2822111048
6. Освіта, назва навчального закладу, рік закінчення, спеціальність за дипломом вища, Переяслав-Хмельницький педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди, 2003р., вчитель англійської мови і зарубіжної літератури.
7. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу) Макарівське НВО ЗОШ І-ІІ ступенів-дитячий садок, 07251с.Макарівка Іванківський р-н,Київська обл.. 
8. Стаж роботи: загальний   19  утому числі педагогічний  19 
9.Кваліфікаційна категорія  спеціаліст  1категорії   
10.Звання ___
11. Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження) ___
12. Класи, в яких викладаєте  1-9
13. Опишіть інноваційні технології та методи роботи, які використовуєте   проектна технологія, комп’ютеризоване навчання на уроках англійської мови, інтерактивні форми  навчання, рольова гра та ін..
14.Ваше педагогічне кредо“  Навчати з любов’ю,з душею, з терпінням. Докласти зусилля, додати уміння, бажання і старання.І все залюбки.
15 Власний особистісний і педагогічний портрет (до 0,5 стор.)
         Руденко Людмила Василівна відноситься до категорії таких вчителів, чия всебічна ерудиція, нескінчена енергія, висока педагогічна й загальнолюдська культура, досвід роботи з дитячим колективом служать запорукою успішного виконання вимог сучасного суспільства до навчання, розвитку та виховання підростаючого покоління.
 Інноваційні освітні технології на уроках англійської мови – одне з найважливіших завдань шкільного курсу англійської мови, яке полягає у розвитку умінь та навичок вільного володіння іноземною мовою.   Руденко Людмила Василівна  працює вчителем англійської мови в Макарівському НВО, зха час своєї роботи  Людмила Василівна показала себе як фахівець, має творчий підхід до роботи, а відданість справі  й відповідальність дають можливість їй працювати на високому рівні. Її уроки побудовані , щоб захопити учнів, аби  вони понесли  в життя почуття любові до англійської мови. У роботі вчителя учнів підкорює не тільки її особлива притягальна сила, а й прагнення зробити повсякденну навчальну роботу радісною, захоплюючою, творчою.  У процесі підготовки до кожного уроку вчитель продумує проблемне запитання та завдання, які інтелектуально й емоційно активізують учнів на уроці, допомагають розвивати пізнавальну та естетичну цінність англійської мови.
16. Посилання на блог _____________________________________________
17. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням ___
 
 
Дата                                                                          Підпис учасника
 
 
 
 
                                                          
 
                                     
 
 
 
 
 
                                                                                    
 
 
 
 
 
                                                                                 Відділу освіти
                                                        Іванківської райдержадміністрації
                                                       Макарівського НВО ЗОШ І-ІІ ступенів- 
                                                       дитячий садок
 
 
 
 
 
            
 
                   Педагогічний колектив та комітет профспілки представляє на конкурс «Учитель року - 2016» (номінація : Англійська мова) вчительку англійської мови Руденко Людмилу Василівну  , освіта вища, викладає 19років.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Директор школи:                                                 /Якименко Т.М./
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                     Висновок
                       про педагогічну та методичну діяльність учителя 
                      англійської мови  Макарівського НВО ЗОШ І-ІІ ступенів
Руденко Людмили Василівни
 
Руденко Людмила Василівна відноситься до категорії таких вчителів, чия всебічна ерудиція, нескінчена енергія, висока педагогічна й загальнолюдська культура, досвід роботи з дитячим колективом служать запорукою успішного виконання вимог сучасного суспільства до навчання, розвитку та виховання підростаючого покоління.
Впровадження інноваційних технологій  на уроках іноземної мови - одне з найважливіших завдань шкільного курсу англійської мови, яке полягає у розвитку умінь та навичок вільного володіння іноземною мовою в усіх видах мовленнєвої діяльності.  Саме такі завдання на своїх уроках намагається розв’язувати Руденко Людмила Василівна, яка працює вчителем англійської мови в Макарівському НВО. За час своєї роботи Людмила Василівна показала себе як фахівець,який має творчий підхід до роботи, а відданість справі  й відповідальність дають можливість їй працювати на високому рівні. Її уроки побудовані , щоб захопити учнів, аби  вони понесли  в життя почуття любові до англійської мови. У роботі вчителя учнів підкорює не тільки її особлива притягальна сила, а й прагнення зробити повсякденну навчальну роботу радісною, захоплюючою, творчою. У викладанні англійської мови вона шукає свій шлях. У процесі підготовки до кожного уроку вчитель продумує проблемне запитання та завдання, які інтелектуально й емоційно активізують учнів на уроці, допомагають розвивати пізнавальну та естетичну цінність англійської мови.
          Серед сучасних активних форм і прийомів організації навчальної діяльності учнів Людмила Василівна вдало обирає ті, що найбільше відповідають віковим психолого-педагогічним особливостям учнів, сприяють розвитку їх пізнавальних інтересів та творчих здібностей, спонукають до самоосвітньої та саморегулюючої діяльності. 
          Практика показала, що при застосуванні на уроках інноваційних технологій  учні запам’ятовують матеріал майже повністю. Поліпшується не тільки запам’ятовування матеріалу, але і його ідентифікація, використання у повсякденному житті. Використання інтерактивних методів навчання у малих групах сприяє розвитку комунікабельності, співробітництву, умінню відстоювати свою точку зору, йти на компроміси та ін..
     Інтерактивні методи навчання на уроках англійської мови виховують особистість і готують її до реального життя. 
Таким чином, ми бачимо як за допомогою різних інноваційних технологій на основі базової моделі можливе сприяння  розвитку критичного мислення школярів на уроках іноземної мови.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель. 
                                                                                 Л.Толстой 
 
   
   Сучасний стан міжнародних зв’язків України в різноманітних сферах життєдіяльності, вихід її у європейський та світовий простори, нові політичні, соціально-економічні та культурні реалії вимагають певних трансформацій у галузі навчання іноземних мов, статус яких у нашій країні має тенденцію до постійного зростання.
    Сьогодні створюється нова школа, де учень повноцінно живе, проектує своє майбутнє, свій шлях, враховуючи власні можливості, ставлячи перед собою завдання самовдосконалення, самовиховання, самоосвіти. При цьому особливого значення набуває креативність особистості, її здатність до творчого нестандартного мислення, вміння ефективно вирішувати складні проблеми власної життєдіяльності.
    Такі якості можуть бути сформовані у процесі спеціально організованих педагогічних впливів в системі освіти, яка сама є креативною, прагне до творчого вирішення проблем через використання сучасних інноваційних технологій для досягнення визначеної мети. 
         Зараз вчителів турбує проблема суспільної пасивності більшості школярів. Захоплення комп’ютерними іграми призводить до зниження інтересу до здобуття знань, зменшення активності учнів на уроці та в позаурочній діяльності.
          Щоб активізувати пізнавальну діяльність учнів у процесі оволодіння знаннями я шукала більш ефективні форми, методи і засоби навчання. Великого значення в організації та удосконаленні навчального процесу на уроках іноземної мови посідає впровадження інноваційних технологій . 
    При плануванні своїх уроків я враховую те, що будь – який метод навчання має забезпечувати:
 Активну участь учнів у процесі навчання
 Встановлення зворотного зв’язку в системі « педагог – учень»
 Можливість застосування набутих навичок і знань в реальному житті
 Розвиток цільових навичок поведінки ( самостійної творчої діяльності)
 Мотивацію учнів до підвищення ефективності своєї діяльності на заняттях і в реальних ситуаціях
 Можливість отримувати знання на груповому та індивідуальному рівнях
    У процесі навчання найбільш доцільно використовувати ті методи, при яких:
 В учнів розвивається бажання до творчої, продуктивної праці,
 учні прагнуть до активних дій, досягають успіхів і мотивують власну поведінку,
 Відпрацьовують моделі поведінки, необхідні для успішної  професійної чи підприємницької діяльності.
     Інтерактивні методи навчання передбачають фронтальну роботу учнів та роботу малими групами. Найбільш ефективні результати можна отримати під час організації роботи учнів малими групами. 
    При організації інтерактивного навчання необхідно дотримуватися правил:
o У роботу повинні бути залучені всі учні,
o Активна участь учнів у роботі повинна заохочуватися,
o Учні мають самостійно розробити та виконувати правила роботи у малих групах,
o Навчальна аудиторія має бути підготовлена до роботи у малих групах.
    Практика показала, що при використанні на уроках інтерактивних методів навчання учні запам’ятовують матеріал майже повністю. Поліпшується не тільки запам’ятовування матеріалу, але і його ідентифікація, використання у повсякденному житті. Використання інтерактивних методів навчання у малих групах сприяє розвитку комунікабельності, співробітництву, умінню відстоювати свою точку зору, йти на компроміси та ін..
     Інтерактивні методи навчання на уроках англійської мови виховують особистість і готують її до реального життя. 
1.’’Морський бій”
 Крок 1. Визначте ключове слово теми уроку. 
 Крок 2. Зашифруйте його за допомогою цифр і букв.
 Крок 3. Попросіть дітей розшифрувати й оголосити тему уроку.
2. "Мозковий штурм” 
(робота в групах або фронтально зі всім класом) 
 Крок 1. Поділіть дітей на групи по 5-7 осіб. 
 Крок 2. Чітко визначте проблему або тему для «Мозкового штурму».
 Крок 3. Працюйте в колі. 
 Крок 4. Оберіть головуючого (спікера групи), який веде обговорення і заохочує появу нових ідей. Головуючий повинен заохочувати кількість,
а не якість ідей. 
 Крок 5. Дайте дітям час на роздуми для того, щоб збільшити появу нових ідей. 
 Крок 6. Дотримуйтесь правил «Мозкового штурму». 
• Жодної критики. 
• Запозичення інших ідей є нормальним явищем. 
• Велика кількість ідей бажана. 
• Оцінка приходить пізніше. 
• Крок 7. Діліться ідеями циклічно.
3.Мікрофон 
Крок 1. Попросіть дітей висловити мету уроку: «Сьогоднішній урок навчить мене...». 
Крок 2. Запропонуйте дітям якийсь предмет, який буде виконувати роль «уявного» мікрофона. 
Крок 3. Надавайте слово тільки тому, хто отримує «уявний» мікрофон. 
Крок 4. Запропонуйте учням говорити швидко й лаконічно. 
Крок 5. Не коментуйте та не оцінюйте подані відповіді. 
Крок 6. Прикріпіть на дошку аркуш паперу з конкретними очікуваними результатами. 
4.Абетковий суп 
Крок 1. Розрізати абетку чи взяти картки зі звуками. 
Крок 2. Кожен учень витягує з кошика по літері чи звуку та придумує підсумкове речення на тему, яке починається з цієї літери, або з цього звука.
5.”Асоціативний кущ” 
Крок 1. Визначається одним словом тема, над якою буде проводитись робота. 
Крок 2. Учні повинні згадати все, що виникає в пам’яті стосовно цього слова. 
Крок 3. Вчитель дає опорні слова – підказки у вигляді своєрідного «куща», який поступово «розростається» за допомогою відповідей учнів. 
Даний метод універсальний, бо збагачує словниковий запас учнів на будь-якому етапі уроку.
 
Щоб навчити своїх учнів творчо мислити, самостійно планувати свої дії, вдосконалювати навички і культуру міжособистісного співробітництва на уроках англійської мови я вважаю доцільним використовувати метод проектів. Проектні завдання  пропоную  для того, щоб учні могли виконувати їх англійською мовою. Намагаюсь виступати не перевіряючим, а консультантом, співпрацюю з учнями. Використовуючи проектну методику на практиці впевнилась ,що вона використовує всі найкращі ідеї сучасної методики викладання: різноманітність, проблемність, навчання із задоволенням і Я- фактор (учні говорять про те,що вони думають, виявляють свою творчість в оформленні і презентації проекту). Досвід реалізації проектних робіт показує, що з кожним наступним разом зацікавленість дітей збільшується, вони ретельніше готуються до уроку з проектним завданням (Додаток ). Зазвичай, це підсумковий урок з вивченої теми, тому учні намагаються продемонструвати все, чого досягли протягом вивченої теми. Рівень якості проектних робіт зростає з кожним разом. Досить добре проектна  методика інтегрується з іншими навчальними предметами.
Наприклад : «Зовнішність»- образотворче мистецтво;
« Традиції харчування»- праця;
«Здоров’я »- Основи здоров’я.
Ще одним з актуальних методів у сучасній методиці викладання є метод порт фоліо як засіб розвитку інноваційної особистості. Для опису цього методу підійдуть наступні слова: « Ідеальне керівництво коли керівництва немає, а його функції виконуються… Кожен знає що йому робити . І  кожен робить, бо хоче цього сам». Сьогодні однією із задач освіти є виховання інноваційної особистості, тобто дитину потрібно навчити самоаналізу, самокритиці, самодисципліні, саморозвитку, самореалізації, самовираженню. Тому для організації самостійної роботи учнів я обрала метод ведення портфоліо  .  
Метод портфоліо - це  сучасно, результативно, новітньо, інтерактивно, цікаво, креативно, диференційовано.
Мета – створення мотивації навчальної діяльності, розвиток пізнавальних навичок, розвиток об’єктивної  самооцінки, творчих здібностей, уміння самостійно конструювати свої завдання, уміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, планувати свою діяльність,  формування організаційних навичок. Ця робота виконується учнем самостійно,кожна тека ведеться творчо. Учні на сторінках портфоліо роблять усе для того, щоб довести свою неповторність та проявитись творчо. Портфоліо містить фото учня, анкетні дані, план роботи на семестр, табель самооцінки (Додатки ) табель оцінювання вчителем, графік росту,папку самоосвіти та творчих проектів.  Термін ведення портфоліо - необмежений, графік контролю – регулярний, стиль ведення - безмежний. Кожен учень, задіяний у навчанні з використанням комп’ютерних  й інтерактивних технологій, завжди має можливість для самостійності та творчого підходу у виборі способів пошуку інформації відповідно до рівня підготовки та своєї мовленнєвої компетенції.
Здоров’я зберігаючи технології
Сьогодні здоров’я визнано складним феноменом глобального значення, який включає комплекс  соціальних,  економічних,  біологічних,  медичних  та  інших  аспектів.  Тому виховання  здорової  людини,  охорона  її  здоров’я  є  однією  із  основних  проблем  сучасного навчального закладу.
Працюючи  в  школі,  ми,  вчителі,  дуже  добре  розуміємо  й  постійно  шукаємо  та знаходимо  такі  форми  та  методи  роботи  з  дітьми,  які  допомагають  їм  адаптуватися  в мінливих  життєвих  умовах,  самостійно  здобувати  необхідні  знання,  працюючи  над своїм саморозвитком.  Ми  приділяємо  велику  увагу  здоров’я -збереженню,  здоров’я-зміцненню  та 
здоров’я-відновленню наших учнів.
Як проводиться робота по збереженню здоров’я учнів на уроках англійської мови? Сучасний урок англійської мови характеризується великою інтенсивністю та вимагає від учнів концентрації уваги, напруження сил. Швидка втомлюваність на уроках ,викликана  специфікою предмета: необхідністю проведення великої кількості тренувальних вправ. 
 
Clap Your Hands
Clap your hands,
Listen to the music
And clap your hands.
Turn around,
Turn around,
Listen to the music
And turn around.
 
The Finger Family
 
Daddy-finger! Daddy-finger!
Here I am! Here I am!
How are you today?
Very well, thank you!
Run away, run away.
Mommy-finger! Mommy-finger!
Here I am! Here I am!
How are you today?
Very well, thank you!
Run away, run away.
Brother-finger! Brother-finger!
Here I am! Here I am!
How are you today?
Very well, thank you!
Run away, run away.
Sister-finger! Sister-finger!
Here I am! Here I am!
How are you today?
Very well, thank you!
Run away, run away.
Baby-finger! Baby-finger!
Here I am! Here I am!
How are you today?
Very well, thank you!
Run away, run awау. 
 
 Мета таких  зарядок-релаксацій – зняти  напругу,  дати  учням  невеличкий  відпочинок,  викликати позитивні емоції, гарний настрій, що веде до кращого засвоєння матеріалу.
Види релаксації можуть бути різного роду: рухи, ігри, співи, фізкультхвилинки.
Слід пам’ятати, що під час проведення релаксації не потрібно ставити перед учнями  завдання запам’ятовувати мовний матеріал. Релаксація повинна звільняти учня на деякий час від розумового напруження.
Найдоцільніше  проводити  їх,  коли  з’являються перші ознаки втоми: знижується розумова активність, порушується увага. 
Форми організації та проведення фізкультхвилинок бувають різними. Можна,  наприклад,  проводити  такі  фізкультхвилинки,  трансляція  яких  відбувається шляхом  використання  комп’ютера.  Отже,  в  процесі  виконання  даної  фізкультхвилинки будуть задіяні такі фактори впливу на психіку дитини, як музика та кольори, в поєднанні з рухами, які в великій мірі сприяють підвищенню позитивного емоційного настрою на уроці.
Учні  демонструють  комплекс  віршованих  фізкультхвилинок,  в  яких  є  вправи  для очей, рук, пальців рук та інших частин тіла.
В  цілому  ж  хочу  відзначити,  що  проведення  різноманітних  оздоровчих  хвилинок дозволяє  використовувати  час  уроку  більш  інтенсивно  та  результативно.  Після  них  учні стають  більш  активними,  їх  увага  активізується,  з’являється  зацікавленість  в  подальшому засвоєнні знань.
Використання комп’ютерних технологій у навчанні.
Головна  задача  вчителя  сприяти  виникненню  бажання  вчитися.  Саме  цю  проблему допомагають  вирішити  навчальні  комп’ютерні  програми.  Навчання  за  допомогою  цих  програм відрізняються своєю різноманітністю.  Я використовую їх як допоміжний  засіб введення нового 
лексичного  матеріалу,  відпрацювання  навичок  мовлення,  читання  та  письма.  Учні  працюють  на комп’ютері приблизно 10-15 хвилин.
На  уроках  я  використовую  такі  програми: Lingua Land, Young Genius, Bridge to English, English for children, Monkey talk, 10000 words, Sing and learn. 
Кожен  учень,  задіяний  у  навчанні  з  використанням  комп’ютерних  й  інтерактивних технологій,  завжди  має  можливість  для  самостійності  та  творчого  підходу  у  виборі  способів пошуку інформації відповідно до рівня підготовки та своєї мовленнєвої компетенції.
Важливим засобом інноваційного навчання є також використання мультимедійного комплексу (МК) у складі інтерактивної дошки, персонального комп’ютера й мультимедійного проектора. Такий комплекс поєднує всі переваги сучасних комп’ютерних технологій і виводить процес навчання на якісно новий рівень. Завдяки наочності й інтерактивності МК дозволяє мені залучити весь клас до активної роботи.
 Уважаю, що використання МК на уроках англійської мови дозволяє активно залучати учнів у навчальний процес, збільшує мотивацію навчання, стимулює творчу активність й сприяє розвитку особистості дитини
Можна виділити такі переваги інноваційного навчання:
• установлення дружньої атмосфери і взаємозв’язків між учасниками спілкування;
• учні мають можливість бути більш незалежними й упевненими в собі;
• учитель заохочує учнів до співпраці, підбадьорює їх, вони не бояться припускатися помилок;
• учні мають можливість подолати страх перед мовним бар’єром;
• викладач не домінує;
• слабкі учні можуть отримати допомогу від більш сильних;
• кожен учень, залучений до роботи, має певне завдання;
• учні можуть використовувати свої знання й досвід, набутий раніше.
Отже, навчання іноземних мов буде ефективним саме завдяки комплексному застосуванню засобів новітніх інноваційних технологій та залежить від здатності вчителя застосовувати гуманістичний підхід до навчання. 
З певністю, я можу стверджувати те, що як саме з перших уроків вчитель зацікавить учнів до вивчення англійської мови і сприятиме всебічному розвитку дитини , такий і буде його кінцевий результат. І якщо він не викличе інтерес в учня з перших днів, то ця дитина, назавжди залишиться глухою, байдужою до вивчення іноземної мови; буде жити без радощів пізнання і відкриття чогось нового і невідомого під час уроків англійської мови.
 Зі свого досвіду, можу твердо стверджувати, що процес навчання – це не автоматичне вкладання навчального матеріалу в голову учня. Він потребує напруженої розумової роботи дитини та її власної активної участі в цьому процесі. 
Вчитель досягне успіху лише тоді на своїх уроках, коли зрозуміє, що дітям подобається все нове і цікаве. Ми, вчителі, повинні пам’ятати, що одна й та сама модель проведення уроків, не дає можливості дітям розкрити себе повністю, зупиняє розвиток творчого потенціалу навчання.
 
 
 
 
 
 
Категорія: Файли | Додав: valis
Переглядів: 158 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Корисні посилання

Пошук


Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz